موزیک آزادی برای همه سنین

تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران

موزیک آزادی برای همه سنین

تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران

آموزشگاه موزیک آزادی تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران با مدیریت مدرس موسیقی دانشگاه هنر تهران و بهره گیری از کادر مجرب و دانشگاهی فعالیت خود را در سه حوزه موسیقی کلاسیک، موسیقی سنتی و موسیقی پاپ آغاز کرد.
این مجموعه بر آن است که هنر بی بدیل موسیقی را توسط اساتید تحصیلکرده این فن که متعهدانه و دلسوزانه سالیان به امر تدریس مشغول بوده اند و خود نوازندگان و هنرمندان به نامی هستند در فضایی متناسب با شان هنرمندان و هنرجویان عرضه کند و موجبات ارتقا سطح دانش و مهارت هنردوستان و هنرجویان این مرز و بوم را فراهم آورد.
ساخت و طراحی این مجموعه در حدود چهار ماه به طول انجامید و در نهایت با آماده سازی فضایی منحصر به فرد برای آموزش موسیقی در تاریخ هفتم خرداد ماه 1395 افتتاح گردید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گیتار با بدنه چوبی نیمه خالی: انواع گیتارهای جاز و بلوز گیتار با بدنه چوبی توپر: انواع گیتارهای الکتریک گیتار با بدنه فلزی: انواع رزوناتور گیتارها را از جنبه‌های دیگری هم می‌توان دسته‌بندی کرد:


از نظر طول گام دسته (Scale Size):

  • تنور (با گام دسته در حدود ۲۱ تا ۲۳ اینچ)
  • معمولی (با گام دسته در حدود ۲۴ تا ۲۵٫۵ اینچ)
  • باریتون (با گام دسته در حدود ۲۶ تا ۲۸ اینچ)
  • بیس (با گام دسته در حدود ۳۰ تا ۳۶ اینچ)

از نظر تعداد و جنس سیم‌ها:

  • چهار و پنج سیم (معمول در انواع گیتاربیس)
  • شش سیم (معمول در انواع گیتار و گاهی در گیتاربیس)
  • از جنس فلز (معمول در انواع گیتار آکوستیک)
  • از جنس نایلون (معمول در انواع گیتار کلاسیک)
  • هفت و هشت سیم (گاهی در انواع گیتار الکتریک)

دوازده سیم به صورت شش سیم دوبله (گاهی در انواع گیتار الکتریک)

از نظر شیوه صدابرداری

آکوستیک (بدون واسطه توسط میکروفون(

الکتریک (با استفاده از پیکاپ(

 


آموزش گیتار و حرفه ای شدن در نواختن گیتار

برای آموزش گیتار به نکات زیر توجه کنید تا با سرعت بیشتری آموزش گیتار را به سرانجام برسانید.


1) یافتن یک معلم گیتار برای آموزش گیتار برای آموزش گیتار تحت تاثیر گفته های افرادی که به شما میگویند: شما به معلم گیتار نیاز ندارید، قرار نگیرید! من شدیدا به شما پیشنهاد میکنم که به دنبال یک معلم گیتار واجد شرایط باشید! چرا؟نکته مهم همین جاست. با وجود یک معلم گیتار و اینکه مجبور به انجام دادن کاری باشید ، شما خیلی سریع تر و خیلی بهتر یاد میگیرید .  


2)انجام تمرینات منظم برای آموزش گیتار هیچوقت زمانی که خسته هستید تمرین نکنید، چون در این هنگام شما تمرکز لازم برای تمریناتی که سودمند باشد و باعث پیشرفت شود را ندارید . تمرینات منظم نوازندگی گیتار  نیاز به یک هماهنگی خوب و مهارت در خواندن موسیقی دارد . برای بدست آوردن بهترین نتایج در تمرینات نوازندگی گیتار ، روزانه حداقل به 20 تا 30 دقیقه تمرین منظم نیاز است .


3) مشخص کردن هدف واقعی هنگام تمرین به منظور آموزش گیتار وقتی در حال خواندن و تمرین کردن یک اهنگ هستید ، هدفتان را مشخص کنید . اهنگی که از همه لحاظ درست و علمی باشد، پیدا کنید و دانش و مهارت خودتان را با اون هماهنگ کنید.


4) تقویت بینایی شما در خواندن برای بهتر شدن روند آموزش گیتار اگر شما هیچ مشکلی در خواندن نت های موسیقی ندارید خیلی سریع میتوانید اهنگ های جدیدی را یاد بگیرید . کار بر روی مهارت در خواندن نت را با در اولویت قرار دادن تمرینات روزانه و اجرای چند میزان از تمرینات جدید قطعات گیتار ، ادامه دهید.


5) مطالعه کردن نوشته های در مورد اهنگسازان هنگام آموزش گیتار برای اینکه آموزش گیتار با سرعت بیشتری پیش برود، وقتی شما در حال نواختن یک قطعه سونات از موتزارت هستید در حالی که هیچ چیز درباره زندگی اش نمیدانید، نمیتوانید خود را در قالب شخصیت اصلی داستان قرار دهید و این نواختن با احساس درست را برای شما مشکل تر میکند. همه چیز در مورد آهنگساز مورد علاقه خود را یاد بگیرید و تلاش کنید که راه هایی برای نواختن آهنگ های او همانند خودش پیدا کنید . از آموزش گیتار نا امید نشوید و بدان ادامه دهید تا بتوانید بر این ساز مسلط شوید.


آموزش گیتار

راحتی در آموزش گیتار

برای آموزش گیتار همیشه راحت و آرام باشید قبل از اینکه تمرین را شروع کنید، به این نکته توجه کنید که همه شرایط باید برایتان مساعد باشد. صندلی یا نیمکت گیتارتان را طوری تنظیم کنید که راحت و در ارتفاع مناسب بنشینید. دقت کنید فضای کافی داشته باشد تا بتوانید دست ها و بازوهایتان را به راحتی حرکت دهید. نور محل تمرین باید مناسب باشد و نت های موسیقی (یا این کتاب) را به راحتی ببینید.


 تمرکز در آموزش گیتار

هنگام آموزش گیتار عواملی که تمرکزتان را به هم می زند حذف کنید دنیای امروز پر از چیزهایی است که حواس ما را پرت می کنند. همه ما می توانیم چند کار را همزمان انجام دهیم ولی لطفی در حق خود بکنید و در زمان تمرین گیتار ، زمان و مکان تمرین را فقط و فقط به تمرین گیتار اختصاص دهید. هنگام گیتار زدن از مغز، چشم ها، گوش ها، دست ها و پاها استفاده می کنیم، البته اگر قلب و روحمان را که به موسیقی احساس می دهد حساب نکنیم.


زمانبندی در آموزش گیتار

برای زمان آموزش گیتار زمان بندی کنید و فهرست تهیه کنید وقتی زمان مناسب برای تمرین را پیدا کردید، برای روزهای هفته برنامه ریزی کنید تا این زمان را به خاطر کارهای دیگر از دست ندهید، کمی خودخواه باشید، این زمان مال خودتان است. ابدا آموزش گیتار را رها نکنید تا بتوانید بر این ساز مسلط شوید.


نوآوری و ساختارشکنی در آموزش گیتار

به قصد آموزش گیتار ساختارشکنی کنید برای آموزش گیتار ساختار شکنی کنید. گاهی خوب است که انسان از خودش ابداع کند و یا چیزی را کم و یا اضافه نماید، قرار نیست شما همیشه دنباله رو باشید، می شود برای آموزش گیتار پیشرو نیز بود.

آموزشگاه موزیک آزادی تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران با مدیریت مدرس موسیقی دانشگاه هنر تهران و بهره گیری از کادر مجرب و دانشگاهی فعالیت خود را در سه حوزه موسیقی کلاسیک، موسیقی سنتی و موسیقی پاپ آغاز کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی